Monday, June 14, 2010

kerana sebatang dunhill,





kerana sebatang dunhill,
ahad jun 13/10,mak aku ajak nak balik kampung sebab ada kenduri kawin kawan mak aku,aku pun ikut la sebab dalam hati aku ingat nak cari spot haruan sekali,konon2 nak casting haruan parit,nak cari rekod yang ade bukti pulak,dalam kol 9~10 pagi kiteorang btolak dari pasir gudang utk ke kg,smpai kat tmpat kenduri dalam kol 12~1ptg,lepak2 jap dkat tmpat knduri tu smpai kol 2, pastu balik kg, aku pun penat punye pasal aku tido la , ingt nak ikut mkbpak aku jalan2 kol 3 kang,tapi aku bngun tido dalam kol 3.30,bangun tido je terus bosan,ingat nak cari rokok,pastu aku naek moto sedara kekedai dengan set mancing aku,ingat sambil nak beli barang tu cari spot terus mancing,sampai je kat kedai aku terus beli dunhill sebatang dgn air kotak marigold apple,da abis air tu aku start moto ingat nak balik sambung cari spot,aku pun abis la tengok2 spot,sampai kat satu simpang 4, aku belok,tapi belok terlebih2,kne pasir,lpas tu aku tak ingat ape jadi, aku pengsan atas moto,dalam 30min aku bangun,aku sedar je aku kat dalam kereta kancil tak tau sape brader tu tolong bawak aku p klinik, sampai kat klinik aku yg baru2 je sedar dari pengsan ni bangun,dokter suruh baring,aku rasa doktor tu cucikan luka aku je, and dier call ambulance ambik aku,sampai kat dlm sepital aku terkejut,sebab sejuk sangat,aku dibawak tuk x-ray kepala takut kot2 ada retak ke pendarahan dlm kpala ka ape ke,aku rase lambat gile mase berlari,then aku dihantar ke dlm wad 8 katil no 11 :P,gila bosan duduk dalam hospital,tengok2 je,da la hari tu aku nampak orang meninggal depan mata aku,ade nepal eksiden pastu baring sblah katil aku, aku nampak dier dari dier masuk smpai dier xda nyawa dah,haish,esok pagi bpak aku datang teman aku smpai kol 12 tghhari n aku discharge ,pedih plak luka aku,rasa macam ade simen je kat muka, sampai aku nak senyum pun susah , nnti jela aku sambung lagi cerita ni,takde mood nak citer pasal bende yang tak best :D

ape nak buat, kelmarin bukan hari aku =)

tapi takpe, setiap kejadian ade maknanya, redha je =)

No comments:

Post a Comment